{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هشت در هشت شیپ میکنم و این شیپ بسیار زیاد خوشگلهه

من هشت در هشت شیپ میکنم و این شیپ بسیار زیاد خوشگلهه
دیدگاه ها (۱۴)

من کنار بابام احساس آرامش و امنیت ندارم

هر موقع استری کیدز دیسبند بشه منم کارم با کیپاپ تقوم میشه :)...

شوهررممم عرررررر 😭😭😭( دیگه داره تعداد شوهرام از دستم میره )

با اینکه معنیشو زیاد دوست ندارم ولی به ترکی خیلی خوشگلهه

ولی من این دوتا رو شیپ میکنم 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط