{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم تنها بودم که خدا این هفتاد پیرو تو زندگیم انداختن

منم تنها بودم که خدا این هفتاد پیرو تو زندگیم انداختن
دیدگاه ها (۰)

فقط من تو بچگی روی این دوتا بنده خدا کراش بودم؟؟؟رفیقم گفت ه...

تو زندگیم همیشه دیمن بودم:).

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط