{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

موافقین?

دیدگاه ها (۱)

زندگیم اگه نیاز نبود خودم رو سانسور کنم:

اوخودا😭

هی... حوصله ام سر رفتههه

کاری رو انجام بده که تو رو خوشحال میکنه...

شما موافقین ؟

موافقین؟#تیکتاک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط