{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایکاش منم میتونستم مثل اونا باشم....

ایکاش منم میتونستم مثل اونا باشم....
دیدگاه ها (۶)

تنها چیزی که تمومم دردامو از بین میبره...

و سکوت پایان قشنگیست:)

دلیل نفس کشیدنم فقط تویی ستاره من....

قلبمو فروختی مفت سر چیـ؟

ایکاش میتونستم از دست افکارت نجاتت بدم

ایکاش منم بهت میرسیدم💔🖤بهترینم انشأالله با هر کسی رل زدی با...

اقیانوس بلینک🥹🙂روزی منم میخوام جزء اونا باشم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط