{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کلمات خیلی میتونن اسیب بزنن...:)))

کلمات خیلی میتونن اسیب بزنن...:)))
لطفا از کلمه برو بمیر یا مشابه این استفاده نکنید...:))
دیدگاه ها (۲)

هوم...:)))

هیچوقت:))

هوم

حق

دلیل از این بهتر میخوای؟ برو بمیر💃🏻

بسم الله الرحمن الرحیم لطفا گزارش نکنید با تشکر🙏😃#کتاب#هنر#ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط