{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🦋🕊

🦋🕊
دیدگاه ها (۵)

🦋🕊#دقیقاااا

🦋🕊

#تنهایی 🦋🕊بامن امشب زیر باران گریه کن....گریه کن...گریه کن.....

🦋🕊#غمگین_تنهایی_جدایی_فراموشی قلب من از رنج می ترسد...🥀#شبتو...

ولی ....... امیدوارم چیزیت نشده باشه .‌.‌ال

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط