{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از موهای ابیم خستم..دلم میخواد قرمزشون کنم:)

از موهای ابیم خستم..دلم میخواد قرمزشون کنم:)
دیدگاه ها (۷۳)

این کاربر درحال مرگ است..

وجودش بیزار از هر حسی بود...انگار باز به گذشته تاریکش برگشته...

پارک..و..جئون..تفاوت زیادی داشتن..اما همین تفاوت بود که باعث...

انگار حرف از پارک شد..

خیلی دلم میخواد موهامو کوتاه کنم ولی دو دلم:)

دلم میخواد گریه کنم ولی نمیتونم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط