{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به امید دیداره دوباره

دیدگاه ها (۲)

به حلالیت شما نیاز دارم ببخشید اگر از خودم ناراحتتون

دوستان حالالم کنید اگر کسی از خودم رنجندم

فقدان احساس ، محیط را به سیاهی میکشاندامید ها قبل از شکوفایی...

دوباره صبح، با امید آمدبه دیدار جهان، خورشید آمددوباره خواند...

آزادگان ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط