{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خببب خبببب

اولینن پستمونننن
سوال پست: پیج راجب به چی باشه؟
کیدراما / انیمه/کیپاپ/وایب داشته باشه یا نه/اسمر/طنز و خلاصه چه چیزی بیشتر میپسندین
دیدگاه ها (۴۳)

اینم برا من

میخواستم بگم...

"سوال این پست"=راجب چه چیزی بیشتر بذارم؟بلک پینک🩷بی تی اس❤️‍...

اهنگ فانک دوس داری جات تو پیج منه 💞هرچی حمایتاتون بیشتر باشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط