{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❤❤

❤❤
دیدگاه ها (۰)

❤❤

غصه نخور مرد ....... والله تعز من تشاء و تذل من تشاء ..... انشاء الله خدا هوای ما ایرانی ها رو داره.

🏴 سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط