{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوای بری برو گوزو

میخوای بری برو گوزو
دیدگاه ها (۱)

من خودمم پشمام ریخت😂

:))))

کاش میتونستم کسی که عاشقشم رو داشته باشم:))

توعم اگه میخوای بری برو از پیشم...#رپ#غمگین #اهنگ #اهنگ_غمگی...

خودت میخوای بری....

دلم دلم دلم ،میخواد تو رو تورو تو که میخوای بری، آروم یواش ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط