{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایب یکی .

وایب یکی .
خودشم می‌دونه کیه .
ولی خب هنوز هم هعی........
دیدگاه ها (۰)

هعی زندگی

واکنش من وقتی میگن امروزت چطور بود:

یــوتـا اوکــوتـسو......

بنازم صحبت رو .هر کی می دونه این کیه کامنت بزاره 🌕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط