{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما خندیدیم ولی حق با استاد بود

ما خندیدیم ولی حق با استاد بود
دیدگاه ها (۰)

♦️امریکاییا یه جوری درگیر سقف و کف ساختمونای چین شدن الان تر...

حس مکنم بازم مسینه روشنی نه دسترسی 💔

خب زیادی خندیدیم 😐

گفتم چرا یهو همزمان باهم خندیدیم😂😂😂ابجیم کلا انسان باحالیههم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط