{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا امروز رفتم تهران شاه عبدالعظیم کسی نبود تنها بودم

گفتم شاید یکی پیدا شه ولی نشد 🚶
دیدگاه ها (۰)

درسته سگ گاز میگیره ولی وفاداریشم از خیلیا بیشتره یا

هرچی گفتی گذاشتم ولی از اصالتم نمیگذرم

الو... اصلا یادم رفت اینجا وجود داره مزسی ، خب تقریبا داشتم ...

حمایتاتون کم شده ثیویا

خب رفتم تو فاز عکاسی-خب دوستان شما نظاره گر یکی از ارزشمند ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط