{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‍ا‍ینجا‌ ‍ترک ‍انصا‍ن

‍ا‍ینجا‌ ‍ترک ‍انصا‍ن
‍از ‍سیگا‍ر ‍راحت‍ ‍تره...🌙!
دیدگاه ها (۱)

اونجایی که به جا"جونم"بهتون‌ گفت"بله" دقیقا همونجا رحم الله ...

𝑴𝒆𝒔𝒌𝒊 𝒏𝒃𝒊𝒏𝒎

‍خدایا ‍هدفون ‍گوشته؟

‍انقد ‍که ‍دلم ‍خونه ‍تو ‍رگام ‍خون ‍نیس:)

ع ل م د ا ر ....ن ی ا م د ...#امان😭😭😭😭

هیونجین بعدی؟تکرار کن دهنت عادت کنهپ ا ر ک چ ا ن ج ی پارک چا...

ا💙+🩷ر= 🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط