{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برین با بستیاتون بزارین🌚🗿

برین با بستیاتون بزارین🌚🗿
ما رو ک هیچکس نمیخواد😮‍💨
دیدگاه ها (۲)

خشحالم ک اومدی ت زندگیمو ،رنگین کمونیش کردی:>@parnyaaaaaaaaa...

کراشمممم

دقیقا ، دیگه هیچکس رو نمی خوام همتون برین بمیرین

ولی جوری که هیچکس منو نمیخواد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط