{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صداش..

دیدگاه ها (۱)

برین ست کنین باهام

....

فکرشم نمیکردم یه روز ۱۰۰ تایی بشیم..

عجب منظره ای!

بیخیال همه موتور فقط کاوازاکی کی نینجا حضرت صداش جوریه انگار...

یه نینجامون نشه?

پاشو بریم با این شاهکار بمیریم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط