{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لا آشغالا نَسوز ...

لا آشغالا نَسوز ...


#رپ
#صادق
دیدگاه ها (۷)

چیزی نَگین ...

بِبینَم خوشبَختی تو ؟!#شایع#رپ

فِکرِ داشتَنِ تو ...

اینَم جالِبه ...#صادق #رپ#دپ

او مثل پدر صادق الوعد است … 🫡🇮🇷لا تخف و لا تحزن … ❤️

اقا روانی چیزی هستین احیانا؟فشار میخورین مثل خرررر اشغالا مگ...

امروز اینو دیدم😂😂روی همه سطل اشغالا نوشتن😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط