{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر بد بختم الان ساعت ۳ عصر کلاس دارم تا ۵ حالا اینجارو

چقدر بد بختم الان ساعت ۳ عصر کلاس دارم تا ۵ حالا اینجارو باش تا ساعت ۸ میخواد تکلیفمون ببینه ههههههه
دیدگاه ها (۱)

امروز پتانسیل نوشتن داستان رو ندارم چون از ساعت هفت تا الان...

بچه ها من الان کار دارم ولی عصر قراره برم خونه ی عموم تو ماش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط