{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اتفاقی که باید تو جوجوتسو می افتاد🥺🥺💔

اتفاقی که باید تو جوجوتسو می افتاد🥺🥺💔
دیدگاه ها (۶)

حق گویی به سبک دازای

کیا مثل منن

خواهشا چیزی نمیدونید حرف نزنید

کیا اینجوری ان دستا بالا

باید اونشب می‌بودی تا با چشمات ببینی چه اتفاقی برای احساسات...

‌آدم باید یکی رو داشته باشه هر اتفاقی هم که افتاد بره تو بغل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط