{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازت زیاد خوشم نمیاد... چون پلیر۲۳٠ و پلیر ٠۹۵ به خاطر تو

ازت زیاد خوشم نمیاد... چون پلیر۲۳٠ و پلیر ٠۹۵ به خاطر تو مُردن😣
#اسکویید_گیم🥲🐇🍓
دیدگاه ها (۱۴)

اصکی رفتم با اجازه ولی از ایشون رفتم 👇🏻فک نکنید از شوما رفتم...

چند روزه خیلی شیفتش شدم...😇#اسکویید_گیم🥲🐇🍓

پلیر۳۸٠ رو اصلا نشناختم😑😭🍓#اسکویید_گیم🥲🐇🍓

بچمممم😭 بازیکن شماره۲۱۸ ازت متنفرم😑 مرتیکه... #اسکویید_گیم🥲🐇...

_ تو خیلی ساکتی!+آره چون ازت خوشم نمیاد

ساسکه

اقا من چون ساکتم یعنی ازت خوشم نمیاد چرا نمیفهمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط