{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لاشیترین آدم اونه ک ضربه مالی میرنه .. حیف دهنم ک بخوام ب

لاشیترین آدم اونه ک ضربه مالی میرنه .. حیف دهنم ک بخوام با حرف زدن باتو نجسش کنم..
دیدگاه ها (۰)

اره برو اینو بگو نه ک.....

خبری از آینده نیست.......

میگمااا.....

رو به مورد علاقه ترین فرد زندگیم لیلی ‌‌..دور سرت بگردم من ....

روز مهمونی ویو ات چقدر خوشگل شدم من قربون خودم برم وای ات ب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط