{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم یه ذره هم از نامجون بزارم ددیم رو نباید کم کاری کنم

گفتم یه ذره هم از نامجون بزارم ددیم رو نباید کم کاری کنم براش
دیدگاه ها (۳)

خاک وَ چوک

ایییی خوداااا هزار بار دیدم سیر نمیشم

نه بابا شوگا جان کسی ندید اصلا _شما دیدی؟🤫🤐🔪بگو نه بگو نهنه ...

شت

مطلب کم اوردم گفتم این رو بزارم 😂

ادیت خودم~~~~~

میخوام پستایی که کم لایک خوردنو پاک کنم 😔 گفتم بگم شاید لایک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط