{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واووو من خيلی اهنگ و ادیتش و دوست دارم😭💐

واووو من خيلی اهنگ و ادیتش و دوست دارم😭💐
دیدگاه ها (۰)

من خيلی اهنگ شو دوست دارم باحالههه🤣

تو چشمانش نگاه کردی همان مردی که دل به تو سپرد و تو خنجر زدی...

اوخدااااااااااااااااااااااااا بخورمششش براتون پیشی اوردم 😭😭🤣...

این ادیت خيلی باحالهههه

واهایییییییییییییییییی من خيلی اینو دوست دارم 😭😭😭🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط