{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه تیکه از یه آهنگ قشنگ رو بنویس بقیه ادامش رو بنویسن....

یه تیکه از یه آهنگ قشنگ رو بنویس بقیه ادامش رو بنویسن..... 👑🧚‍♀️
ایگ = نکن داشم زشته 💀✅
دیدگاه ها (۲۰)

طنز تلخ.....

گفتم امروز یکم اسمر بزارم 🔥🍔🌮🍜

یه تیکه از اهنگ مورد علاقت رو بنویس...حمایت؟

دوست/فرند؟ نسبت؟ایگ؟ زشته نکن خوشگله!فقط دخترا

فرند؟ نسبت؟ کاپ؟ باتمم🎀سرد نباش، ایگ نکن، دو روزه نباش، رول ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط