{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تو این گرما حاضر نیستی چای بخوری ایرانی نیستی😔

اگه تو این گرما حاضر نیستی چای بخوری ایرانی نیستی😔
دیدگاه ها (۶)

💢💢مهم💢💢اصکی به شدت اجباری💢💢💢💢آرمی دیدی هیترا دارن چ گوهی می‌...

سلام ب هم آرمی ها💜🍭میدونم ک حالتون خوب نیس یا اگر هم باش این...

و جوری که چای تو گرما میچسبه....❤️‍🔥

تو واسم چای بریز، اگه خوشحال نشدم بازم چای بریز..☕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط