{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خجالت؟!🤔😏

خجالت؟!🤔😏
چیه خوردنیه،؟!🤔🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

گریه نکن مرد!🥺خیلی قوی تر از این حرفایی💪🙃ما مثل کوه پشتتیم🥺

فشار ؟! نه بابا دارم بندری می‌رقصم💃💃🤣

بچه ها من ۷۰ دایی شدنمون مبارک🩷🌸✨🌈🥳🥳🥳

ژوننننن🫦💦🩸من دیگ حرفی ندارم باشه برای بعدا🤣🤣

سونتین:idol image؟خوردنیه؟🤡#سونتین #seventeen

ای بابا... بد شد که... بگو که ندیدی چیکار کردم... تقلب؟ تقلب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط