{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای چقد ازین دوتا بدم میاددددد

وای چقد ازین دوتا بدم میاددددد
دیدگاه ها (۶)

ایننن منممم 🤣💔

وای خیلی بهش میاددددد 😁😆😄

🗣:من کلا از نژاد انسان بدم میاددددد

وای چقد جیگرن این دوتا من سر این پاره شدم از خنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط