{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گریه؟ نه بابا دارم پیاز خورد میکنم....

گریه؟ نه بابا دارم پیاز خورد میکنم....
دیدگاه ها (۱)

Take me downnnnn

واسه خنده هات هنوز دنیارو میدم:)))

حالتون خوبه؟؟ تو این اوضاع مراقب خودتون باشیدددد

سلام بعده یک ماهههه:)))

فشار چیه بابا دارم سکته میکنم

نمیدونم چرا دارم گریه میکنم🥲

من از الان دارم گریه میکنم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط