{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی فقط باید صبور بود واااای چ سخته

دیدگاه ها (۳)

فاطمیه خط مقدم ماست🖤🖤🏴🏴فاطمیه تسلیت🖤🖤🏴🏴

آرامش یعنی باخدا رفیق بودن👌🏻👍🏻❤❤🌹🌹🌹

صبور باش‌ و به خدا اعتماد کنگاهی باید از بدترین‌ها‌ بگذریتا ...

گاهی حقیقت روشنه ، پذیرشش سخته :) 🌖️#poni

گاهی اوقات گفتن دوستت دارم خیلی سخته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط