{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیغلام دوباره

سیغلام دوباره
گشادیم میومد بیام ویسگون میدونی حال ندارم
دیدگاه ها (۰)

ایران خودش یه پا استرنجر تینگز

جاست فور طبیعت

کوروش:

یه هفته چطورمون عالی نیست:)💔

راستش یکم گشادیم میاد بیام ویسگون بخاطر همین فعالیت ندارمم:/...

(。· v ·。)

عه کی گفته من تنبلم؟فقط گشادیم میاد حال ندارم تأیید کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط