{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به کی بگم دلم گرفته💔🥀

به کی بگم دلم گرفته💔🥀
دیدگاه ها (۱)

درد من از خودمه❤🩹

چه میدانی چه میکشه این دل داغان💔

کامنت لایک بازنشر فراموش نشه عشقای من🤍

چقدر هر شب برات نوشتم ولی غرورم نداشت:)))

چه جوری از دلم بگم به تو:)؟؟

چی بگم از ایس که دلم خونهننن

فقط خواستم بگمدلم برات تنگ شده:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط