{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا ابوالفضل حالم خیلی بده 😭😭😭😭😭😭😭

یا ابوالفضل حالم خیلی بده 😭😭😭😭😭😭😭
میشه لطفاً به منم گوش بدی 😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

😭😭😭

خودم :صبر🥺

ایرانم آبادی تو قافیه شد

خیلی حالم بده تو این زوزگار پس، چی میشه گفت😭😭♥

دوستان ببخشید من این چند روز خیلی حالم بده اگه میشه دل داری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط