{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکجا هست

هرکجا هست
با هرکی هست؟
دیدگاه ها (۰)

me

meرو مود افتادم از خدم بزارم

me بدون من نرو بیبی هرجایی♡ قیافم ریده اوکی اصکی نرو..

هیچ چیزی اهمیت نداره هیچ!

#به_وقت_دلتنگیدلم برایت تنگ شده ، هرکجا هستی خوشبحال در و دی...

هرکی میالندیه:❤️بزارههرکی کوروشتوپیاییه:🍤بزارههرکی ایمان ابا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط