{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخرین خنده خیلے وقت پیش...=/

اخرین خنده خیلے وقت پیش...=/
دیدگاه ها (۱)

اصلااااااا جوابُ نیصتِ=)🙂💔

آقای قاضی! همه شبیه همن فقط بعضیاشون قشنگ تر دروغ میگن:)💔

زندگی اگه قشنگ بود با گریه شروع نمی شد 😐🙂💔

بِ هَمآن اَندازِه کِ میخَندَمّ ،غَمگیّنَم :)

اخرین سالگرد ازدواج:((((اخرین تولد:((((

ای کاش آرتتا همین کارو میکرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط