{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته بازی خوبه....ولی نه با قلب یکی...!

من تورو آرزو کردم خدا دادت به اون یکی.....💔
دیدگاه ها (۵)

تو چی بهش میگفتی تو کامنتا بهم بگو...(:

زندگی همینه....!

نبودی واس من...!

بیاین یه چالش با هم بریم...(:

درسته بازی خوبه ولی نه با قلب یکی:)

خدا تورو نفرستاده زمین که خسته کننده بازی کنی!

نقاشی هاممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط