{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کلمه ای واسه ی این غمی که الان دارم ندارم .....

هیچ کلمه ای واسه ی این غمی که الان دارم ندارم .....
واقعا رفتن هیسونگ یه شوک خیلی بزرگ بود خیلی حتی بهش فکرم نمی‌کردم🙂❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

HYUNJIN🛐🛐🛐🛐🛐🛐

و قصه ی انجین و هیسونگ اینجا به پایان میرسه:)❤️‍🩹

مادر رو مشاهده میکنین❤️‍🔥🛐🛐🛐🛐

با این که۱۳سال رفت بهترین پاپ استار ایران فراموش نمیشه

بعضی از ادما مث این گربه ان از بچگی بزرگش کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط