{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییییی من وقتی مامانم ازم عصبانیه 🤦‍♀️🤣🤣🤣

واییییی من وقتی مامانم ازم عصبانیه 🤦‍♀️🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

فک نکنم موقعه عصبانیت اینطوری باشم ولی خب😂🎀

همیشه من و هستی🤣🤣🤣🤣🤣🤣(اونی که کار خودشو می کنه من هستم)🤦‍♀️😂...

حتی اگه سال دیگم جدا شدیم نامردی منو یادت بره🥺😭😭😭😭😭😭😭 خیلی ن...

وقتی عصبانیه😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط