{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پخش کن آرمی اگه بی تی آسو دوست داری😔

پخش کن آرمی اگه بی تی آسو دوست داری😔
دیدگاه ها (۱۱)

آرمی و بلینک های عزیزم دعوا رو تموم کنیم چون این دوتا گروه ه...

عزیزم کسای که اینو نمیدونم بدونن بی تی اس و بلک پینک باهم دو...

اشکم در اومد😭

کدوم اشغال گزارش کرده🤬

کی ارمی شدی ؟لایک کن اگه بی تی اس رو دوست داری💟🎀✨️

دزد :هرچی داری رد کن بیاد!منی که فقط بی تی اسو دارم :☝️👆

دلایلی که دیگه بی تی اسو دوست ندارم😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط