{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخاطبش خودمم

یکمم خودم رو تحویل بگیرم
چون جز خودم کسی برام نمونده
پس سلامتی خودم 🥂🥂🥂
دیدگاه ها (۰)

کل اکسپلور اینستا شده پست یلدایی

لعنت

دو چش یاغیت زیه و ساربونم

خواهری

من پشمی برام نمونده داخل آپارات بودم و دیدم داره دوبلر کاراک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط