{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خوبا سر میزنی مگه بدا دل ندارن

😭😭
دیدگاه ها (۰)

سلام مقام آقام علی اکبر

نشستم روبه روی تو شدم بسته به موی تو

امان از پنج شنبه های دلتنگی

به عباست قسم اومدم رو بزنم

نیمار

آقا امسالم نمیخای بطلبی گناهکارم درست ولی مگه ما بدا دل ندار...

دور از سر خوبا 🙌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط