{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ماندم چکارکنم

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

به نظرمن اصلاشدنی نیست به نظرشماهست لطفاکامنت جواب

دوستان عزیزچالش دارم براتون همراه با یک جایزه نفیس

ماندم یا نماندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🖤

او رفت ، من ماندم با خاطراتی که هنوز نفس میکشد ):🫠🥺

"در جواب ابلهان، آن قدر خاموش ماندم"که گفتند حرف حساب جواب ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط