{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین شوخی رو خدا با ما بیچاره کرده شانس نداریم که ما

خانم ها ولا 😆😆😆😆😆
دیدگاه ها (۱۱)

چقد حرص پول و مال دنیا رو میخورید اارزش نداره

جاده زیبا و ییلاقی هزار جریب نکا خیلی قشنگ و دیدنیه

تقدیم نگاهتون

دکتر بایرام خوش اشتها

آره ما آرمی های ایرانی شانس اینو نداریم که بی تی اس رو ببینم...

هییی خوشبحالش ما کره ای می‌شدیم اونا ایرانی میشدن بازم شانس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط