{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین اجرای چشم تو چقدر قشنگ داره اجرا میکنه الهی فداش بش

اولین اجرای چشم تو چقدر قشنگ داره اجرا میکنه الهی فداش بشم🤍🌙
دیدگاه ها (۲)

قااااالبببببب منییییییی😂❤

قربون اون ژست گرفتنت ننه🥺🤍🎀

یا خداااا مردم من چقدر خوشگلیتو قربونت بشم

کهنه رفیق داداش کیوان🎀

واکنش اعضا وقتی جیهوپ بچم کامنت یه آرمی که نوشته بود ددی نام...

واکنش اعضا وقتی جیهوپ بچم کامنت یه آرمی که نوشته بود ددی نام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط