{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂

😂
حالا ما بخوریم میگن شکمت بزرگ شده نخور
دیدگاه ها (۰)

جمعتون قشنگ گشنمون شد با این پستا خخخ🤤

ماکارانی دوستا کام بذارن عفف🤤

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

اینکه حالا تبریک میگن به بندهچه تبریکی؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط