{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توهین کردم فک نکن منظور نداشتم

ب خودت بگیر🫵👎میگیری ک 😉
دیدگاه ها (۰)

حالا بازم جرعت داری گوشی فیلیکسو جواب بده

تهکوک..VS..یونمین

فقط کافیه از ی آرمی بپرسی کراشت کیه

حبیبی کام تو دبی

مخاطب؟ معلومه ک اره به خودت بگیر دخترررر

بعضیا دارن فشار میخورن به من‌چه که انگاری تو قیافتون ریدن من...

اقای ابی‌عبدالله؛یه طوری رقم بزن،یه جوری بچرخون کنار خودت بم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط