{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه این حس پر کشید ..‌🫠

اگه این حس پر کشید ..‌🫠
دیدگاه ها (۰)

بی تفاوت باش ..دریا از نبودن باران نمیمیرد :)

آره سیسی این طوریاست 😴🫡

ولییی این 🫠

دوس دارم برم کنسرتش داد بزنم بگم شاید اشتباه بود:)😅

احتمال داره منم این چالش رو برم اگه حوصلم کشید

رفت و پر کشید به سمت آسمون ، آسمون چقدر این آهنگ رو درک میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط