{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی اولش انتخابه

تنهایی اولش انتخابه
ولی بعد یه مدت باتلاقه
کسی نَکِشَت بالا تا خرتناق غرقش میشی
دیدگاه ها (۰)

💔🥺

بیصدا رفتم که این اردو بهت حالی کنم ⁦:(

مظلوم ترین آدم کسیه که...

بزرگتر که میشی ترس هات میریزهترس از تنهاییترس از نبودن هاترس...

یه مدت واسه کسی سودی نداشته باشی؛نقاب خیلیا میافته 😉👋🏻#نقاب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط