{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای هوا هوای غمه!

ای هوا هوای غمه!
دیدگاه ها (۰)

دوریو من دیه تح دنیام_!

لایکو فالو شم لطفن🥺🖤💔

لایک شع لطفن !!

بی مخاطب!جانی و دلی ای دل و جانم همه تو

درک نمیکنم جدی چجوری به این هوای شاهکار میگید هوای خراباین ه...

.هوا هوای رفتنه، از خونه، از مجازی، از دنیا.

ته غمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط