{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🖤 :(

🖤 :(
دیدگاه ها (۸)

" التماس دعا دارم از همه " ♥️

_ قشنگ ترین خستگی دنیا خستگی تو راه هدفیه که دنبالشی !

" زنی که بسیاری از آسیب ها را به تنهایی درمان کرده .... و هم...

《در قلبمی اما کنارم نه ! 》تو پنهان ترین دلتنگی منی .. :) 🖤

هر کی مثل منه بگه لطفا 😊😊میخوام بفهمم که تنها نیستم 🎀✨

همه دوستان به هم میگم روزت مبارک سیسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط